Rozum musí dostat důkazy !!!

17.02.2014 09:34

Za ta léta ,co praktikuji v rámci Kineziologie Olomouc a Centra Nové medicíny v Olomouci jsem si již zvyknul na ledacos. Na údiv i výsměch. Na zatracení i obvinění z černé magie. Na přerušení terapie s tím,že něco takového přece může dělat jen Bůh a ne člověk. Společným jmenovatelem jen nepochopení naší velikosti, velikosti člověka. My jsme součástí Boha a pokud konáme v souladu s Řádem a v případě daného jednotlivce v souladu s jeho osudem, ano,pak dochází k zázrakům. Ale to není má práce, já jsem jen "součástí rovnice" . Jsem katalizátorem při chemické reakci. Jsem ČS PHM, kde si přijedete natankovat,doplnit kapaliny ,umýt ona a pokračuje dál po cestě svého osudu. 

Často ,když klient přájde podruhé, tak mi vyprví ,jak se po první návštěvě smál a smířil se s tím,že vyhodil peníze z okna. Nebo byl naopak mrzutý, že zase naletěl nějakému šarlatánovi. Pak se ale dělo talik změn ,že to nemohla být náhoda a mnozí si je začali zapisovat, protože toho na ně již bylo moc. Moc toho bylo především pro jejich Rozum. Ten totiž potřebuje nejprve důkazy, aby začal spolupracovat s Duší a ne jen s Egem. Jakmile ale jednou uvěří, začne pracovat ve váš prospěch. Míra odporu je úměrná velikosti a síle vašeho Ega...

Dnes mi přešel tento e-mail od klienta, jenž mě potěšil a charakterizuje to, co dělám :

 Dobrý večer Radime. S odstupem času mám nutkání Vám napsat můj příběh. Od doby co jsem byl u Vás se toho dost změnilo. Musím říct že jsem byl zprvu trochu nedůvěřivý k takovým metodám léčení, ale ty změny jsou tak markantní že na tom opravdu bude moc pravdy. Mé problémy se spaním jsou vyřešeny. Spím tak dobře jak jsem nespal už dlouho. Mám ale další velké zlepšení co se týká spalování nebo metabolismu. Jím s velkou chutí a každý den chodím na velkou, nemám pocit že jsem přecpaný  a že se nemohu po jídle hýbat. Také mě absolutně zmizely kocoviny. Párkrát jsem od té doby byl něco slavit a já vždy po takové oslavě doslova marodil. Ibuprofein už nepotřebuji. Přišla na mě také jedna chřipka a trvala jen den. A ještě jedna věc.  Asi rok jsme se snažili o druhé dítě a teď se to povedlo. Nevím za co všechno patří Vám dík, každopádně jsem Vám velmi zavázán a měl bych zájem o nějaké Vámi konané kurzy. Děkuji, Drozd

 

Zpět