SEBEPOZNÁVACÍ KURZ AUTOMATICKÉ SPIRITUÁLNÍ KRESBY

03.11.2013 20:17

KURZ AUTOMATICKÉ SPIRITUÁLNÍ KRESBY

Kdy: 16-17.11.2013   09.00 – 16.00

Kde: Centrum Nové medicíny při Kineziologii Olomouc, Ibsenova 11

Za kolik: 2.500,- (záloha 500,- na 2600284034/2010 )+AK/vaše jméno

Jmenuji se Radim Němeček (www.kineziologie-olomouc.cz) a posledních deset let mého života jsem hledal cestu k prvotním příčinám všech fyzických a psychických onemocnění. Postupně jsem „utahoval smyčku“ až jsem si uvědomil, že vlastně na této cestě hledám sám sebe a najdu-li příčiny svých potíží, poznám současně i příčiny všeho lidského utrpení. Postupně jsem hledal a uvolňoval „informační příčiny“ potíží na samém počátku vzniku s pomocí AK. Jak se dostala tato metoda do mého života je na samostatný příběh:)

Spojení Cchi-kungu a AK mi dovolilo se dostat za všechny techniky a metody. Pracuji ve spojení s Vyšším JÁ a JÁ JSEM. Naučil jsem se nemít vše pod kontrolou, neočekávat určitý výsledek a dát svou mentální sílu „k dispozici“. Nechat, aby se věci děly „skrze mne“. A ony se dějí. Automatická kresba doslova „hýbe časoprostorem“ a mění realitu, někdy ihned, někdy potřebují informace čas na zpracování. Ale vždy jsou mi spolu s ní předávány informace. I ten, jemuž je zrušena informační příčina na jakékoli úrovni, musí změnit i své mentální vzorce vědomím poznáním, aby si je nevytvořil časem znovu. Spolu s informacemi mnou procházejí úžasné energie, a já si toto období mého lidského příběhu každopádně užívám:)

Při jedné meditaci na konci dne jsem děkoval za pomoc a podporu při léčení s pomocí AK. Bylo mi řečeno, že lepší, než kreslit je naučit to lidičky přímo. Že nemůžu vyléčit všechny a všechno jenom proto, že si myslím, že je to správné a že je to potřeba a mám tuto aktivitu přenechat mladším. Nuže, dobrá, děj se vůle Boží....:)

Uzávěrka přihlášek je 11.11.2013!  Po odeslání zálohy mi, prosím, pošlete přihlášení na akci e-mailem spolu kontaktním telefonem.

 

Sebou si vezměte pastelky, obyčejnou tužku, modrou a červenou propisku, chcete-li výkresy (papíry budou k dispozici) a samozřejmě dobrou náladu....

Obsah:

- základní principy, co to vlastně je AK?

- rozumové a nevědomé vyjádření

- práce s energií kresby, základní interpretace

- diagnostika na všech úrovních

- vnímání proměny energie, sebe-očista, meditace

- sebepoznání: aut.písmo, rozbor stromu

- Léčení s AK

- Vztahy(partneři, rodina, práce...)

- Energetické vazby(nevyřešené situace, přání, práce, manipulace...)

- Energie různých míst

- Harmonizace energetické interakce tzv.“přebití“- přizpůsobení našim vibracím(léky, věci esence,potravinová intolerance...)

- Léčivé obrázky(pro sebe,pro druhé, působení v místnostech...)

- praktické zdokonalování...

Jak úspěšní budete a zda zvládneme veškerý obsah, bude záviset pouze na vašem přístupu. Jak moc budete k sobě upřímní a pravdiví. Jak rychle dokáže vaše mysl přijmout informace např. dříve pro vás nepřijatelné. Jak se vaše vědomí bude ochotno otevřít bez ohledu na konkrétní výsledek. Necháme prostě, aby se to dělo....

Těším se na vás                                                                          Radim:)

Zpět